תוכן עניינים
ההקדמה כוללת הצגה של ההדרכה והנושאים המרכזיים שידונו בהדרכה. בחלק זה אנה מציגה את האתגרים העיקריים שבעלי עסקים מתמודדים איתם בתחום השיווק והמכירות, כמו שיחות מכירה מתישות ולא אפקטיביות, לידים קרים שלא זוכרים מי אתם, וזמן ואנרגיה מבוזבזים.אנה חולקת את הסיפור האישי שלה איך הגיעה לפתח את הפתרון לאתגרים אלו.
בחלק זה ישנו הסבר למה אחוזי ההמרה במשפכים רבים – הם נמוכים. אנה מסבירה מדוע לידים "נמוגים" כשיש פער זמן גדול, וכיצד וובינר אוטומטי מאפשר לפתור את זה ולהגביר משמעותית את אחוזי ההמרה.
בפרק זה מוסבר כיצד לגרום לאנשים להישאר לאורך כל הוובינר עד להצעה.
אנה מסבירה את חשיבות ההצעה המתאימה בסוף הוובינר ואיך להתאים אותה לשירות שלכם.
אנה מציגה קייס סטאדי של לקוחה שהטמיעה את שיטת הוובינר האוטומטי. ומה היה השינוי באחוזי הצפייה וההמרה.
בחלק זה אנה מציגה איך המערכת עובדת מאחורי הקלעים – מדף ההרשמה עם בחירת מועד שידור, מעקב אחר משתתפים עם לינקים ייחודיים, חדר השידור עצמו, וניתוח הנתונים.